Müşteri Memnuniyeti Politikamız
DUTAR GRUP olarak, müşteri memnuniyetini tüm faaliyetlerimizin merkezine koyuyor, sunduğumuz ürün ve hizmetlerde en yüksek kaliteyi hedefliyoruz.
Faaliyet gösterdiğimiz sektörlerde örnek ve güvenilir bir marka olarak devam amacıyla; aşağıdaki ilke ve uygulamaları hayata geçirdiğimizi ve geçirmeye devam edeceğimizi taahhüt ederiz:
Taahhütlerimiz
Müşteri memnuniyetini temel ilke olarak benimseriz.
Sektörel yenilikleri yakından takip eder, hizmet kalitemizi sürekli geliştiririz.
Tüm çalışanlarımızın eğitimi ve sisteme aktif katılımıyla müşteri odaklı bir kültür inşa ederiz.
Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi’ni eksiksiz uygular, sürekli iyileştiririz.
Müşteri talep ve şikâyetlerinin kolayca iletilebildiği,
Açık, şeffaf, hızlı ve güven verici bir çözüm süreci sunarız.
Geri bildirimleri analiz ederek gelişim alanlarımızı belirler, verimliliği artırmak için düzenli gözden geçirmeler yaparız.
İlkemiz:
“Kalite odaklı hizmet anlayışımızla, müşterilerimizin beklentilerini en üst düzeyde karşılamak temel ilkemizdir.”
Dinamik yapımız,
yenilikçi bakış açımız,
yarım asıra varan tecrübemizle
enerjiye yön veriyor,
bizi tercih eden kurumlara
nitelikli hizmet sunuyoruz